Receptionist | Luxe kantoor | Amsterdam

Verified by Studenten.nl

Een flexibele Hospitality bijbaan naast je studie op een luxe kantoorlocatie.

Job|
Amsterdam
D&B The Facility Group logo
D&B The Facility GroupWil jij werken in de top van de facilitaire markt en op de mooiste locaties?
Deel deze pagina
Company size: More than 1000 employees
Degree level: HBO, WO Bachelor, WO Master
Functies: Customer Service
Required language: Dutch, English
Werkervaring: 0 to 1 years
Company sector: Hospitality
Tel: 020 420 06 91
Adres: Gondel 1, Amstelveen

Over

Een flexibele bijbaan naast je studie of parttime job, waarin je een mooi netwerk kunt opbouwen en je kunt ontwikkelen binnen de zakelijke dienstverlening. Dat is waar jij naar op zoek bent. De garantie dat je elke week kunt werken op de dagen dat het jou uitkomt. Luxe kantoorlocaties waarbij we kijken welke locatie(s) voor jou de beste match zijn. En de weekenden lekker vrij! Enthousiast? Lees snel verder!

  

Solliciteer direct!


Een dag als oproep receptioniste

Adidas, ASICS, WTC Amsterdam en het nieuwe kantoor/woningpand Valley op de Zuidas. Een kleine greep uit de gave locaties waar jij als receptioniste ervaring op kunt gaan doen binnen de zakelijke dienstverlening. Als receptioniste ben jij het eerste aanspreekpunt van de medewerkers en zorg jij voor een warm welkom. Heb je al ervaring in de Hospitality en zoek je meer uitdaging? Dan werken we jou ook graag in bij meerdere locaties, zodat je je kunt blijven ontwikkelen en verschillende locaties en teams kunt ondersteunen. Wat je dan precies doet op zo'n dag als receptioniste? Hieronder een greep uit het takenpakket:


  • Verwelkomen, verwijzen, aanmelden, informeren en soms begeleiden van bezoekers;
  • Je onderhoudt de receptie-omgeving;
  • Je beantwoordt de telefoon en verbindt door of je neemt berichten aan;
  • Je beheert vergaderzalen en bent verantwoordelijk voor het nalopen van de vergaderzalen na gebruik;
  • Je geeft eenvoudige informatie over de het gebouw;
  • Daarnaast ben je verantwoordelijk voor alle voorkomende administratieve taken, zoals post sorteren, pakketten verzend klaarmaken en kantoorartikelen bestellen;
  • Uitgifte/beheer sleutels;
  • Intercombeheer voor leveranciers.


Locatie: Amsterdam

Werktijden: tussen 08:00 - 18:00 uur

Beschikbare werkdagen: maandag t/m vrijdag


Solliciteer direct!


Wat wij bieden

  • Een flexibele bijbaan als receptioniste met veel mogelijkheden om te leren in de zakelijk dienstverlening;
  • Gegarandeerd werk: doordeweeks en overdag zodat jij je weekenden vrij kunt houden voor andere leuke dingen;
  • Werkplekken binnen bekende (internationale) klanten uit de zakelijke branche. Goed voor je CV;
  • Een kijkje in het bedrijfsleven, waar jij een handig netwerk voor later na je studie aan overhoudt;
  • Elke vier weken salaris, met een bruto uurloon tussen €11,50 en €13,-;
  • Daar bovenop krijg je van ons direct je vakantiegeld en toeslagen uitbetaald;
  • Doorgroeimogelijkheden naar een contract voor vaste uren en/of vaste posities binnen onze organisatie.


Wat wij vragen

  • Je hebt affiniteit met (zakelijke) dienstverlening;
  • Relevantie werkervaring en/of ervaring met klanten is niet verplicht maar wel een pré;
  • Je bent communicatief sterk met een goede dosis zelfvertrouwen;
  • Je hebt goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Tot slot ben je minimaal twee dagen per week doordeweeks beschikbaar met werktijden tussen 08:00 - 18:00 uur.


Solliciteer direct!


Koffie?

Heb ik zojuist jouw ideale baan én jou als persoon omschreven? Solliciteer hier vandaag nog en ontvang van mij binnen twee werkdagen een reactie!


Gastvrije groet,


Yiva Piersma | Recruiter Hospitality | 06 - 29 63 99 96 | WhatsApp bericht

Karlijn Seegers | Recruiter Hospitality | 06 - 25 13 96 59 | WhatsApp bericht


Solliciteer direct!

... Meer