TDA
Callcenterwerk is niet leuk? Die uitdaging gaan we graag aan. Join us and see!
Over
TDA is al 36 jaar specialist in multi-channel klantcontact. Onze kernactiviteit is Nederlandstalig klantcontact, via welk kanaal dan ook. Als specialist op het gebied van klantcontact voert TDA gesprekken met consumenten en bedrijven via telefoon, e-mail, chat en social media.
Door middel van inkomende en uitgaande gesprekken/contacten zorgen wij voor extra omzet, nieuwe klanten, afspraken, de juiste afhandeling van vragen en klachten en waardevolle informatie uit de markt. Werken in één van de contactcenters van TDA betekent uitdagend werk in een gezellig team. Voor sommigen een job om nooit meer anders te willen, voor anderen een basis voor een verdere uitbouw van de carrière of goed betaalde bijbaan tijdens je studie.
Onze vestiging in Leiden is gespecialiseerd in het werken voor goede doelen. In Almere is er een grote verscheidenheid aan B2B en B2C campagnes.
Vacatures
Geen resultaten gevonden
Pas uw zoekopdracht aan:
- • Probeer verschillende zoektermen
- • Probeer meer algemene zoektermen